Tuesday, September 10, 2013

Sonic Colors


Sonic Colors is a 2010 platforming game in the Sonic the Hedgehog series. It is released by Sega for the Wii and Nitendo DS. I played this game on Wii. It is so much fun! It's soooo speedy and the graphics is so beautiful. Of special note is the high quality of the sound! The music is very fantastic and matched for all stages. Especially, I love the opening theme, "Reach for the Stars"! If you wait for a second and don't start after you insert the CD, you can listen the song. The music iand arranged by Tomoya Ohtani. The lyrics by Alex Makhlouf and Samuel Frisch. The vocals by Jean Paul Makhlouf. He is a big brother of Alex. Cash Cash is their band name. The music is sixteen to the bar. It is so fast. The lyrics is so awesome. I love it so much. You must play this game or listen this song! You have to move fast whenever you do something. I am always listening this song when I have to do the dishes! Here is the lyrics that I translated in Japanese! This song makes you feel more powerful. You have to make dreams a reality for your life!


Reach for the Stars
星にとどけ (大きな夢をもとう)

音速で飛び立とう
眩しい光と色がそこら中にある
僕は勇ましく走り、早くそして自由に生きている
僕の心の中には後悔なんてない
後ろを振り向くな
あきらめるな
チャンスを逃がすな
僕は走り続ける!

星に必ず手がとどく
でもすごく遠くにあるけど
自分の道を進んで今日こそチャンスをつかもう

星空はとても眩しくて
色たちもぴったりあって
ただ僕の手をとればいい
一緒に星をつかもう
今夜
今夜

朝起きて日々を生きる
したいことをしてやりたいようにする
まさに僕の足元で世界が回っている
僕の心の中には後悔なんてない
後ろを振り向くな
あきらめるな
チャンスを逃がすな
僕は走り続ける!

星に必ず手がとどく
でもすごく遠くにあるけど
自分を信じて今日こそチャンスをつかもう

星空はとても眩しくて
色たちもぴったりあって
ただ僕の手をとればいい
一緒に星をつかもう

星はもう目の前だ
色たちもぴったりあっている
地面から足が離れた
僕は走り続ける!

よし、今なら感じる

色たちはそこら中にある
ただ僕の手をとればいい一緒に星をつかもう
チャンスをつかもう
僕らならまたうまくやれる

ただ僕の手をとればいい
今夜チャンスをつかもう
星に手が届く
今夜
今夜

No comments:

Post a Comment